Mallit

smart #1

Tutustu

smart Store

Tutustu sähköiseen ajamiseen

Financial Services

smart e-Fleet

Liitettävyysominaisuudet

Mallistomme laajenee

Lataus

Entä lataaminen?

Mitä latausvaihtoehtoja on saatavilla?

Lataaminen on erittäin integroitu osa saumatonta asiakaspolkuamme. Asiakkaiden lataustarpeet huomioidaan tarkkaan ja tarjoamme vahvojen kumppaneiden pohjalta mahdollisimman integroidun latausverkoston. Julkisessa latauksessa teemme yhteistyötä Digital Charging Solutionsin (DCS) kanssa. DCS tarjoaa smart- asiakkaille pääsyn laajaan julkiseen latausverkostoon kaikkialla Euroopassa. Lisätietoja tällä sivulla.

Onko smarteissa latauskaapeli?

Kyllä, ja integroidun latausekosysteemimme avulla voit ladata vaivattomasti kotona tai tien päällä. Tyypin 2, mode 3 latauskaapeli toimitetaan vakiona ajoneuvon mukana. Lue lisää lataamisesta täältä.

Kuinka kauan smartien lataaminen kestää?

DC-latauksessa latausaika 10–80 % on alle 30 minuuttia optimaalisissa olosuhteissa, maksimitehon ollessa 150 kW (Pro 130kW). 7,4 kW:n kodin wallboxissa lataus 10–80 %:sta kestää alle 7 tuntia. Malleissa, joissa on 22 kW:n laturi, latausnopeudet ovat mahdollisia myös AC-laturilla, jolloin 10–80 %:n latausaika on alle 3 tuntia.

Lisätietoja löytyy tältä sivulta.

Onko tarjolla myös julkisia latausmahdollisuuksia? Kuinka monta pistettä on saatavilla?

Smartin ja DCS:n yhteistyö tarjoaa pääsyn merkittävään määrään julkisia latauspisteitä Suomessa ja Euroopassa. DCS toimii johtavana digitaalisten OEM-latauspalvelujen tarjoajana ja pitää tiheää ja jatkuvasti kasvavaa latausverkostoa. Näin ollen sähköisen liikkuvuuden olisi oltava helposti saatavilla jokapäiväisessä elämässä missä tahansa. Suomessa suurin osa julkisista pikalatureista mahdollistaa lähimaksutapojen käyttämisen latauksen aktivoimiseen.

Lue lisää julkisesta latauksesta



smart-tili

smart ID

Mikä on smart ID? Mitä etuja se tarjoaa minulle?

Smart ID on keskeinen kirjautumistunnus, jota tarvitaan kaikkeen vuorovaikutukseen smartin kanssa. Tällä auto linkitetään smart ID:hen sekä mobiilisovellukseen. Lisätietoja löytyy täältä.


Tilin luominen

Kuinka luon smart ID tilin?

Tilin määrittämiseen tarvitaan vain muutamia yksityiskohtia. smart- tilin luomisprosessi koostuu neljästä päävaiheesta:

- Käytä tilin luontilomaketta smart Hello-applikaatiossa.

- Täytä rekisteröintilomake, joka sisältää etunimen, sukunimen, sähköpostiosoitteen ja hyväksy tietosuojaseloste ja smart ID -käyttöehdot klikkaamalla rekisteröintipainiketta.

- Kun olet saanut vahvistusviestin, on tärkeää, että vahvistat sähköpostiosoitteesi napsauttamalla vastaavaa painiketta.

Yksityiskohdat löytyvät käyttöehdoista.


Salasana

Voinko nollata smart ID -salasanani?

Voit nollata salasanasi smart Hello-sovelluksen kautta.


Asetukset

Miten voin muuttaa smart ID -tunnuksen luontia varten lähettämiäni tietoja?

Voit nollata tietosi smart Hello-sovelluksen kautta.

Voinko aktivoida poistetun smart ID -tilini uudelleen?

Poistamisen jälkeen smart ID -tiliäsi ei voi enää aktivoida uudelleen. Menetät kaikki tiliin liittyvät tiedot.

Miten voin poistaa smart ID -tilini?

Voit poistaa smart ID -tilisi smart Hello-sovelluksen kautta.


Tiepalvelu

Milloin smart tiepalvelu (RSA) on voimassa?

smart tiepalvelu (RSA) on aluksi voimassa ajoneuvon rekisteröintipäivästä ensimmäiseen vaadittuun huoltoon asti. Se jatkuu jopa x vuotta / x km (sen mukaan, kumpi tulee ensin) tai rajoittamattoman kilometrimäärän, jos se huolletaan smartin valtuutetulla huoltokumppanilla.

Huolto on suoritettava ajoissa (mukaan lukien ylimääräiset huoltotyöt). Kaikki huolto- ja ylläpitotyöt sekä tiepalvelun uusiminen tulee aina vahvistaa smart huollon toimesta. Tiepalvelusivulla (linkki tiepalveluun) lueteltujen ehtojen mukaisesti voit uusia smart-tiepalvelun (RSA) voimassaoloajan palvelusta seuraavaan asianmukaiseen palveluun enintään 8 vuodeksi. Saat ajantasaiset tiedot ajoneuvosi huollosta milloin tahansa smartin valtuutetulta huoltokumppanilta.

Vaikka ostaisit smartisi käytettynä ajoneuvona, voit silti käyttää smartin tiepalvelua (RSA). Tiepalvelusivulla ilmoitettujen ehtojen mukaisesti voit uusia älykkään tiepalvelun (RSA) ja ottaa sen uudelleen käyttöön antamalla smartin valtuutetun huoltokumppanin suorittaa huollon.


Muuta

Myykö smart käytettyjä autoja?

Ole yhteydessä lähimpään smart-myyjääsi keskustellaksesi käytettyjen smart-autojen saatavuudesta. .

Voinko antaa nykyisen autoni vaihdossa, ostaessani uuden smartin?

Ole yhteydessä lähimpään smart-myyjääsi. Otamme mielellämme autosi vaihdossa uuteen, tai ostamme sen sinulta erillisellä osto-sopimuksella.

Missä on lähin smart-jälleenmyyjäni?

smart jälleenmyyjäverkoston yleiskatsauksen löydät täältä. Olemme täällä sinua varten aina, kun olet valmis tulemaan tapaamaan meitä henkilökohtaisesti. Uusimmat myymälämme on suunniteltu vastaamaan uusia tuotteitamme, ja ne on integroitu Mercedes-Benz-myyntipisteisiin.

Miten varaan koeajon?

Katso lisätietoa ja varaa koeajo täältä.

Miten pysyn ajan tasalla?

smart-uutiskirjeen tilauksen löydät täältä. Seuraa meitä myös sosiaalisessa mediassa Facebookissa ja Instagramissa.

Mistä voin kysyä lisätietoja?

Etkö löytänyt täältä vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä täältä.