Mallit

smart #1

Tutustu

smart Store

Tutustu sähköiseen ajamiseen

Financial Services

smart e-Fleet

Liitettävyysominaisuudet

Mallistomme laajenee

Huoltoa, johon voit luottaa

Laatu, asiakaspalvelu ja huolenpito eivät pääty siihen että ostat uuden auton. smartin osalta se on vasta alkua. smart huoltokumppanisi auttaa sinua pitämään autostasi hyvää huolta, tarjoamalla ensiluokkaista palvelua ja varmistamalla että sinä olet aina turvallisesti tien päällä autollasi.


Huoleton sähköinen kokemus

Sähköautoilussa ei ole kyse vain elämäntyylistä, auton mukavuudesta tai lataamisen helppoudesta. smartilla on kyse myös palvelusta, joka varmistaa ettei sinun tarvitse turhaan olla huolissaan autoosi liittyvistä kustannuksista.

Voit hankkia autoosi smart-huolenpitosopimuksen, jolla budjetoit valmiiksi kaikki autoosi liittyvät huolto- ja korjauskustannuset helposti kuukausimaksulla. smart Huolenpitosopimus alkaen 16 €/kk (#1) ja 17 €/kk (#3) (esim. 36kk/30tkm) Kysy lisää smart Experteiltämme.

Tutustu huolenpitosopimushinnastoon

5 vuoden takuu

Kaikkiin Suomessa myytäviin uusiin smart-malleihin myönnetään 5 vuoden tehdastakuu (ilman kilometrirajaa).

 

Suurjännitekomponenttien takuu

smart myöntää korkeaännitekomponenteille laajat takuut. Tämä kattaa korkejänniteakun 8 vuodeksi tai 200 000 km ja ajoneuvon ohjausyksikön ja sähkömoottorin 8 vuodeksi tai 160 000 km.

Tiepalvelu

24/7 tiepalvelu

Tarvitsemasi apu silloin kun sitä tarvitset

Missä tahansa oletkin, voit luottaa smartin tiepalveluun. Ei ole väliä onko kyseessä onnettomuus, ilkivalta, ajoneuvon  varkausyritys tai varkaus, rikkoutuminen tai mikä tahansa muu pieni vahinko - saat apua, kun tarvitset sitä eniten.

Miten törmäysanturini puuttuvat asiaan? 

Hätätilanteessa smart hätäpuhelujärjestelmä (e-Call) voi merkittävästi nopeuttaa pelastuspalvelujen saapumista onnettomuuspaikalle. Hätäpuhelu* voidaan laukaista automaattisesti törmäystunnistimilla tai manuaalisesti kuljettajan toimesta käyttämällä SOS-painiketta auton katto-ohjauspaneelissa. smart Asiakaspalvelukeskus (CEC)/GD Call Center -puhelinnumero on integroitu ajoneuvoosi. Näin voit ottaa meihin yhteyttä painamalla Apu-osio Digitaalisesta Pääyksiköstä (DHU) autossa.

Varastettu ajoneuvo? Olemme tukenasi. 

Jos autosi on varastettu, ota heti yhteyttä poliisiin - he voivat antaa sinulle tapausnumeron. smart "varastetun ajoneuvon seurantapalvelu" (SVT) on myös saatavilla ilmaiseksi, jos ajoneuvosi on ostettu 1. tammikuuta 2023 jälkeen. Sen jälkeen voit soittaa smartin asiakaspalveluun ja valita maan, jossa ajoneuvosi on rekisteröity. Sieltä smart  asiakaspalvelu hoitaa lisäviestinnän puolestasi.

smart Customer Engagement Center/asiakaspalvelu

Tavoitat meidät myös ottamalla yhteyttä smart CEC-palvelunumeroon puhelimellasi. 

Mitä smart liikkuvuuspalveluun sisältyy?


Ajaminen tapahtumapaikalle ja takaisin

Tämä kattaa teknikon matkakustannukset vian sijaintiin ja sieltä pois.


Apu paikan päällä

Pienten korjausten tekeminen vian sijaintipaikalla.


Hinaus

Tämä sisältää hinauksen lähimpään valtuutettuun smart palvelukumppanin pisteeseen tai asiakkaan valitsemaan smart palvelukumppanin sijaintiin 50 km:n säteellä tapahtumapaikasta.


Taksi/julkinen liikenne**

Paikalliset kuljetuspalvelut voidaan järjestää matkan jatkamiseksi.

Kustannukset enintään 75 € nettona tapausta kohden.


Sijaisauto

Sijaisauto korjauksen ajaksi - enintään 3 työpäivää.

Korvaavan ajoneuvon tyyppi ja malli riippuvat saatavuudesta. Muut lisäkustannukset, kuten polttoaine tmv. (esim. omavastuu vuokra-autoista), eivät sisälly.


Lento/juna*

Vaihtoehto sijaisautolle: jos jatkat matkaa lentämällä tai junalla, korvaamme kulut tapausta kohden meno-paluu matkasta sinulle ja autossasi oleville matkustajille sovellettavien hintarajojen puitteissa. Tämä sisältää enintään 400 € (sis. ALV) henkilöä kohden meno-paluu matkasta sinulle ja autossasi oleville matkustajille tapausta kohden.


Hotelli*

Yöpymismahdollisuus hotellihuoneessa (aamiaisella) sinulle ja autossasi oleville matkustajille korjaustyön keston ajan, enintään 3 työpäivää ja sovellettavien hintarajojen puitteissa enintään 400 € nettona henkilöä ja tapausta kohden.


Ajoneuvon palautus

Palautus tapahtuu kollektiivikuljetuksessa. Vaadittu aika voi vaihdella matkan pituuden ja sijainnin mukaan. Jos smarttisi ei ole jälleen ajovalmis kolmen työpäivän kuluessa, järjestämme autosi palautuksen valitsemaasi valtuutettuun smart palvelukumppanin liikkeeseen pyynnöstäsi. Syntyneet kustannukset kattaa smart.


Organisatoorinen palvelu

Tarvittaessa smart Euroopan Asiakapalvelukeskus/GD Call Center tarjoaa sinulle organisatoorista tukea palveluntarjoajamme kautta, esimerkiksi tulkin järjestämisen. Palvelusta voi syntyä kustannuksia asiakkaalle.

*Liikkuvuuspalvelujen hintarajat ilmoitetaan euroissa ja ne muunnetaan vastaavaan kansalliseen valuuttaan nykyisen vaihtokurssin mukaisesti.

Etsi lähin palvelukumppanisi